עיצוב קלאסי וביצועים מעולים

בעיצוב מטבח פתוח, הגבולות בין המטבח לסלון מטשטשים, כך שעיצוב ונראות המוצר עוד יותר חשובה.

אנחנו ב-Liebherr מציעים מוצרים חדשניים בעלי שילוב ייחודי של צבע, עיצוב וחומרים שיתאימו לכל מטבח.

יצירתיות וחדשנות

בבתים רבים המטבח הוא לא רק אזור הבישול אלא גם מרכז החיים – מקום לאכול בו, לשוחח עם חברים ואפילו לקיים מסיבות. מוצרי Liebherr, בין אם אינטגרלים או עצמאיים, מעוררי השראה ועניין עם התכונות החדשניות, האיכות הגבוהה והמראה המסוגנן. אנו מפתחים את כל העיצובים החדשים במרכזי פיתוח חדשניים באתרי היצור שלנו. בעת פיתוח מוצרים חדשים, הצרכים והרצונות של לקוחותנו באים בעדיפות ראשונה. המקררים והמקפיאים של Liebherr בעלי עיצוב אופנתי וייחודי.

טכנולוגיות מתקדמות

מבין כל שלל מכשירי החשמל שיש לנו בבית, יש רק אחד שעובד למעשה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, 365 ימים בשנה, ללא הפסקה. מכל נקודה שבה נבחן זאת, המקרר הוא המוצר החשוב ביותר בבית ועליו לתת את המענה הטוב ביותר בשמירה על מגוון פריטי מזון אותם אנו צורכים באופן יומיומי. נוסיף לכך את העובדה שמקרר טוב גם נותן שקט נפשי, ונקבל מסקנה ברורה. אבל אנחנו ב-Liebherr לא מסתפקים רק במקרר טוב, אנחנו שואפים להיות הכי טובים. מגוון המוצרים שלנו ולקוחותינו הנאמנים אף יעידו על כך.

שואבי אבק אלחוטיים
שואבי האבק מדגם Triflex של Miele הינם שואבי אבק אלחוטיים עוצמתיים במיוחד המשלבים שלוש אפשרויות שאיבה במכשיר אחד, מה שמאפשר גמישות מרבית והגעה לכל נקודה.
שואבי אבק רבוטיים
סדרת שואבי האבק הרובוטיים של Miele נותנת מענה לכל העדפה שיש לכם. בין אם מדובר בשואבי אבק צילינדרים עוצמתיים או בשואבי אבק ציקלוניים לנקיון, קל, מהיר ופשוט.
מכונות קפה
מכונות הקפה של Miele משתמשות בטכנולוגיות מתקדמות המאפשרות לטחון את פולי הקפה במקום, לקפה טרי, טעים ואיכותי יותר.
UltraPhase
המערכת הדו-שלבית של Miele מכבסת באופן יסודי יותר ומשיגה רמת ניקיון גבוהה יותר מאשר תכשירי כביסה נוזליים מסורתיים אשר אינם מכילים חומרי הלבנה.