הטכנולוגיות של Liebherr

אנחנו ב-Liebherr מגדירים מחדש את הסטנדרטים בקירור כך שמוצרינו נהנים מהפונקציות החדשניות והמתקדמות ביותר.

בדגמים נבחרים של מוצרינו משולבות תכונות ייחודיות לשמירה על טריות המזון כגון טכנולוגיית הפטנט BioFresh לשמירה מיטבית על טריות המזון לרבות אפשרות ויסות

רמת הלחות בהן. תיבת Bio-Cool-Box משמשת לוויסות רמת הלחות בתוך תא הקירור, וטכנולוגיית BluPerformance משלבת בקרה אלקטרונית על כלל שטחי האחסון

במקרר. וזה עדיין לא הכל – טכנולוגיית DuoCooling מספקת שני מעגלי קירור נפרדים למקרר ולמקפיא ומגוון תכונות נוספות המתעלות עד למקסימום את השימוש במגירות

ותאי האחסון, מתוך התחשבות על נוחות והקלה מקסימלית עבור לקוחותינו בחיי היומיום.

No-Frost

NoFrost system, טכנולוגיית האל-כפור הבלעדית של Liebherr, מעניקה הקפאה מהירה בסיוע מאוורר ומונעת היווצרות כפור לאחסון בטוח של מזון לטווח ארוך.

Central Power cooling

הודות לטכנולוגיה הגאונית של הקירור המרכזי, Central PowerCooling, תהליך הקירור מהיר ומבוקר יותר. אוויר קר המיוצר בתא ההקפאה עובר דרך שסתומי אוויר לתוך תא הקירור בזמן ששני חיישני טמפרטורה מווסתים את התהליך ומבטיחים כי טמפרטורת הקירור הנדרשת נשמרת במדויק בכל תא הקירור.

DuoCooling

באמצעות הטכנולוגיה החדשנית של הקירור הכפול, DuoCooling, בקרת הטמפרטורה של תאי הקירור וההקפאה נעשית בצורה
מדויקת, עצמאית וקלה, הודות לשני מעגלי קירור נפרדים.

BioCooling

תיבת הביו קירור BioCool-Box מאפשרת וויסות רמת הלחות בתוך תא הקירור, כך שרעננות המזון נשמרת לאורך זמן.
התיבה ממוקמת על מסילות החלקה המאפשרות נוחות שימוש
אולטימטיבית.

FrostSafe

כל מגירות ההקפאה FrostSafe שקופות ועמוקות יותר ממקפיאים רגילים. הן מתוכננות כך שכל מוצרי המזון הקפואים, מקופסת גלידה ועד קופסת פיצה, יתאימו בנוחיות ובצורה מסודרת הקלה להוצאה. כל מגירה יכולה לשמש גם להקפאה וגם לאחסון, כך שאין צורך לארוז מחדש את המזון לאחר שהוקפא.

BluPerformance

טכנולוגיית הקירור הקומפקטית BluPerformance משולבת בבסיס המקרר בדגמים נבחרים ומבטיחה מזעור רעשי פעולה וחיסכון רב בשטח. ביצועים מושגים יד ביד עם נפח אחסון נטו גדול יותר ויעילות אנרגטית רבה יותר.

VarioSpace

פתרון אחסון מעשי ליצירת מרחב אחסון גדול יותר. מגירות עמוקות במיוחד עם חזית שקופה הסגורות היטב מכל הכיוונים וניתנות לשליפה. המגירות מעניקות תצוגה מושלמת של תכולת המקרר.

TipOpen

טכנולוגיית ה-TipOpen פותחת במגע קל את דלת המקרר למרווח של 7 ס״מ. אם הדלת לא נפתחת עד סופה בתוך 3 שניות, מערכת סגירה רכה וחכמה סוגרת אותה.

שואבי אבק אלחוטיים
שואבי האבק מדגם Triflex של Miele הינם שואבי אבק אלחוטיים עוצמתיים במיוחד המשלבים שלוש אפשרויות שאיבה במכשיר אחד, מה שמאפשר גמישות מרבית והגעה לכל נקודה.
שואבי אבק רבוטיים
סדרת שואבי האבק הרובוטיים של Miele נותנת מענה לכל העדפה שיש לכם. בין אם מדובר בשואבי אבק צילינדרים עוצמתיים או בשואבי אבק ציקלוניים לנקיון, קל, מהיר ופשוט.
מכונות קפה
מכונות הקפה של Miele משתמשות בטכנולוגיות מתקדמות המאפשרות לטחון את פולי הקפה במקום, לקפה טרי, טעים ואיכותי יותר.
UltraPhase
המערכת הדו-שלבית של Miele מכבסת באופן יסודי יותר ומשיגה רמת ניקיון גבוהה יותר מאשר תכשירי כביסה נוזליים מסורתיים אשר אינם מכילים חומרי הלבנה.