מקרר יין לאניני טעם

ביקור של קרובי משפחה או חברים טובים, אולי לילה שקט בבית – יש לכם את התירוץ המושלם לפתוח בקבוק יין ישן איכותי.

צריך לטפל היטב בבקבוק יין ישן כדי לשמר את הטעם המיוחד שלו. יינות איכותיים כאלה צריכים להישמר באחסון בתנאים המתאימים.

כך תוכלו באמת ליהנות מהיין הישן שלכם.

יין לבן מתיישן בחביות או מכלים מיוחדים למשך מספר חודשים לפני שהוא מוכן להיארז בתוך בקבוק. עבור יין אדום, לעומת זאת, יכול לקחת מספר שנים עד שיתיישן וגם אז, במקרים רבים עדיין לא יתפתח הטעם האיכותי במלואו. היין יכול להתיישן ולהשתפר כשעודו בבקבוק כל עוד הוא שמור בתנאי אחסון אופטימלים.

בין אם זה חורף או קיץ, יין זקוק לטמפרטורה אחידה. בקבוקי היין היקרים שלכם צריכים להיות מוגנים מקרינת UV ומניחוחות שונים. אפילו אוויר יבש ורטט יכולים לפגום באיכותו של היין. במקררי היין של Liebherr, יינות איכותיים נשמרים בתנאי האחסון האידאלים ומבטיחים הנאה צרופה מהיין שלכם.

שואבי אבק אלחוטיים
שואבי האבק מדגם Triflex של Miele הינם שואבי אבק אלחוטיים עוצמתיים במיוחד המשלבים שלוש אפשרויות שאיבה במכשיר אחד, מה שמאפשר גמישות מרבית והגעה לכל נקודה.
שואבי אבק רבוטיים
סדרת שואבי האבק הרובוטיים של Miele נותנת מענה לכל העדפה שיש לכם. בין אם מדובר בשואבי אבק צילינדרים עוצמתיים או בשואבי אבק ציקלוניים לנקיון, קל, מהיר ופשוט.
מכונות קפה
מכונות הקפה של Miele משתמשות בטכנולוגיות מתקדמות המאפשרות לטחון את פולי הקפה במקום, לקפה טרי, טעים ואיכותי יותר.
UltraPhase
המערכת הדו-שלבית של Miele מכבסת באופן יסודי יותר ומשיגה רמת ניקיון גבוהה יותר מאשר תכשירי כביסה נוזליים מסורתיים אשר אינם מכילים חומרי הלבנה.