הכירו את Liebherr

אנחנו ב-Liebherr מספקים ללקוחותנו מקררים ומקפיאים באיכות גבוהה כבר מעל ל-60 שנה. האיכות של המוצרים שלנו מהווה בסיס איתן לאמון

שהלקוחות שלנו נותנים במותג של Liebherr. עובדי הייצור שלנו לא מפסיקים לפתח ולהוציא את המקסימום מכל הרכיבים והחומרים שהם חלק מהמוצרים שלנו.

פיתוח מוצרים

בין אם אתם מסיעים את הילדים לבית הספר, נוסעים לעבודה, עושים קניות או מכבסים בגדים, תמיד יש משהו לעשות בשגרה היום יומית. בשביל לחסוך זמן, רבים משתמשים בטכנולוגיות חכמות שיקלו עליהם בעומס העבודה. המטרה שלנו ב-Liebherr היא לפתח מוצרים קלים ונוחים לשימוש, כאלו שהופכים את חיי היום יום שלכם ליותר קלים.

איכות ללא פשרות

המקררים והמקפיאים שלנו ידועים ברחבי העולם בשל האיכות הגבוהה שלהם, יעילות הטכנולוגיות והתכונות החכמות. טכנולוגית האל-כפור NonFrost הבלעדית של Liebherr מעבירה הקפאה מהירה בסיוע מאוורר ומונעת היווצרות כפור לאחסון בטוח של מזון לטווח ארוך. בנוסף, יש לנו מגוון מקררים ומקפיאים מעוצבים כך שתוכלו לתכנן את המטבח שלכם באיזה אופן שתרצו.

אבטחת איכות

כל מוצר של Liebherr הוא התוצאה של מיומנות, מומחיות, פיתוח חדשני ותשומת לב לפרטים. לפני שמייצרים כל מוצר, המהנדסים שלנו חוקרים ובודקים אותו ביסודיות במשך מספר חודשים כדי לוודא שהמוצרים עומדים בסטנדרטים הגבוהים שלנו. יש לנו מדיניות אבטחת איכות קפדנית על מנת לוודא ששהמוצרים שיצאו מהמפעלים שלנו הם ללא דופי.

מבחני מאמץ

כיצרנית של מוצרים באיכות גבוהה, אנחנו ב-Liebherr מקפידים שכל הרכיבים והמוצרים יעמדו בסטנדרטים הגבוהים ביותר, כך שהאיכות של מוצרי Liebherr ממשיכה להרשים לקוחות, שוב ושוב. על מנת להבטיח חיים ארוכים למוצרים שלנו ותפקוד מושלם, אנו מבצעים לכל הדגמים שלנו מבחני מאמץ תחת תנאים קיצוניים ותנאים שמדמים שימוש יום יומי.
שואבי אבק אלחוטיים
שואבי האבק מדגם Triflex של Miele הינם שואבי אבק אלחוטיים עוצמתיים במיוחד המשלבים שלוש אפשרויות שאיבה במכשיר אחד, מה שמאפשר גמישות מרבית והגעה לכל נקודה.
שואבי אבק רבוטיים
סדרת שואבי האבק הרובוטיים של Miele נותנת מענה לכל העדפה שיש לכם. בין אם מדובר בשואבי אבק צילינדרים עוצמתיים או בשואבי אבק ציקלוניים לנקיון, קל, מהיר ופשוט.
מכונות קפה
מכונות הקפה של Miele משתמשות בטכנולוגיות מתקדמות המאפשרות לטחון את פולי הקפה במקום, לקפה טרי, טעים ואיכותי יותר.
UltraPhase
המערכת הדו-שלבית של Miele מכבסת באופן יסודי יותר ומשיגה רמת ניקיון גבוהה יותר מאשר תכשירי כביסה נוזליים מסורתיים אשר אינם מכילים חומרי הלבנה.